پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳


خبر اختصاصي:
پس خبر تلخ مرگ دوچرخه سوار ايران در رقابتهاي پارالمپيك ريو ر سال 2016 اين بار متاسفانه يكي از كمك داورهاي كشورمان در سانحه رانندگي جان خود را از دست داد. آقاي علي سبكتكتين كمك داور خوب كشورمان در راه برگشت به خانه پس از قضاوت بازي دو تيم دست اولي كشورمان در شهر شوشتر متاسفانه دچار سانحه رانندگي شد و جان خود را در اين رقابتها از دست داد. فدراسيون فوتبال و همچنين كميته داوران اين حادثه تلخ را به جامعه فوتبال و داوري و همچنين جامعه ورزش اصفهان و نيز خانواده ايشان تسليت عرض نمود

خبر اصلي

به گزارش خبرگزاري فارس از عسلويه، عباس جمشيدي بعد از ظهر امروز در جلسه شوراي اداري و آيين تكريم و معارفه معاون جديد فرماندار عسلويه ضمن تسليت ايام عزاداري امام حسين(ع) و ياران وفادارش اظهار داشت: بايد در راستاي معرفي ابعاد مختلف قيام عاشورا اهتمام ورزيم و در دهه اول محرم در سرتاسر استان بوشهر شاهد اجراي مراسمات باشكوهي در اقصي نقاط استان بوديم.

 وي با تأكيد بر لزوم وحدت و همدلي مردم و مسئولان خاطر نشان كرد: در كل كشور و به تبع آن در شهرستان عسلويه شاهد همدلي و هم‌زباني عمومي ميان همه اقشار مردم هستيم كه حاصل آن امنيت كشور در شرايطي است كه در منطقه پر بحران قرار گرفته‌ايم.

معاون سياسي امنيتي استاندار بوشهر، شعارهاي مورد نظر دولت را «همدلي، هم‌زباني، هم‌افزايي و اعتدال» دانست و افزود: بر پايه اين شعارها و تلاش دولتمردان در مهار تورم و نظام سلامت و روابط خارجي، موفقيت‌هاي زيادي كسب شده است.

جمشيدي با تأكيد بر لزوم بهبود خدمات‌رساني به مردم بيان كرد: خدمت‌رساني به مردم از مهم‌ترين وظايف مسئولان و متوليان امور است و بايد همه در اين مسير گام بردارند.

 وي افزود: عسلويه از شهرستان‌هاي مهم و تأثيرگذار در سطح استان بوشهر است و بايد به بهترين و با كيفيت‌ترين شكل ممكن به مردم خدمات‌رساني شود و در سال‌هاي اخير در اين حوزه اقدامات مهمي انجام گرفته است.

معاون سياسي ـ امنيتي استاندار بوشهر با اشاره به بهبود وضعيت اشتغال در شهرستان عسلويه، تبيين كرد: با حضور نادري (فرماندار عسلويه)در شهرستان عسلويه شاهد افزايش روند استخدام نيروهاي بومي در صنعت نفت هستيم.

وي يادآور شد: در دوره حضور عبدالله نادري به عنوان فرماندار عسلويه، و با همكاري ساير مسئولان و دست‌اندركاران، تلاش‌هاي زيادي در حوزه بهبود فضاي كسب كار و اشتغال نيرو هاي بومي شهرستان صورت گرفته است كه بي‌شك حاصل همراهي و همدلي همه مديران و مسئولان بوده و بايد تلاش در اين زمينه تداوم داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.