جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳


خبر اختصاصي:
ايراهيم حاتمي كيا با حضور در جشن منتقدان مطبوعات به عملكرد روزنامه يا لثارات الحسين و توهين به جامعه سينماي ايران اعتراض كرد. وي گفت: كساني كه در اينجا حضور دارند همه صاحب قلم هستند و وقتي ديدم كه اين اتفاق افاده و حرمت قلم اينقدر ضايع شده است نتوانستم ساكت بمانم.اين هنرمند محبوب و دوست داشتني كشورمان كه كارگردان بسياري از فيلمهاي محبوب ايران مي باشد با اين واكنش حمايت خود را از جامعه هنري كشورمان نشان داد

خبر اصلي

به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، علي صادقي‌نياركي در جلسه شوراي اسلامي شهر قزوين كه صبح امروز در تالار اجتماعات اين شهر برگزار شد، با انتقاد از مشكل سد معبر در بازارها اظهار داشت: اين مشكل در سطح ميدان تره‌ و بار و بازارهاي مولوي و سپه وجود دارد و موجب بروز مشكلات ديگر هم شده است.

وي افزود: شرايطي كه اكنون در معابر بازارها به دليل سد معبر وجود دارد، زيبنده و شايسته مردم نيست و شهروندان قزويني به سختي از اين مكان عبور و مرور مي‌كنند.

رئيس كميسيون اداري و مالي شوراي اسلامي شهر قزوين با بيان اينكه سد معبر كردن حق‌الناس است، افزود: نبايد اجازه دهيم، فروشندگان 70 و 80 درصد كالاهاي خود را در معابر قرار دهند تا در رفت و آمد مردم مزاحمت ايجاد شود.

صادقي‌نياركي بيان كرد: براي رفع سد معبر، بايد مديران سازمان ميادين ميوه و تره‌بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين، شهرداري مناطق و مسؤولان مربوطه در فرمانداري، امور صنفي، قضايي و انتظامي ورود جدي براي برطرف كردن اين معضل داشته باشند و با بهره‌گيري از راهكارهايي، مشكلات را براي هميشه برطرف كنند.

وي با بيان اينكه قزوين شهر دارالمؤمنين و مذهبي است و تمام مسؤولان تلاش در ايجاد آرامش و امنيت اين شهر را دارند، گفت: به همين دليل مسؤولان شهر قزوين بايد نگاه ويژه‌اي در رفع معضل سد معبر در بازارها داشته باشند زيرا نظم شهر را بر هم زده است.

رئيس كميسيون اداري و مالي شوراي اسلامي شهر قزوين بيان كرد: با برگزاري جلسه‌اي بايد هماهنگي‌هاي لازم بين مسؤولان مربوطه در شهر قزوين براي رفع سد معبر صورت گيرد تا مشكل در اسرع وقت برطرف شود.

* با تعرض‌كنندگان به حقوق شهروندي برخورد جدي شود

اين مسؤول مطرح كرد: حقوق شهروندي، حق‌الناس است و هر گونه تعرض نسبت به آن، آرامش مردم را در بازار از بين مي‌برد، به همين دليل بايد به تعرض‌كنندگان برخورد جدي شود.

رئيس كميسيون اداري و مالي شوراي اسلامي شهر قزوين با بيان اينكه برخي از بازاريان نجيب قزوين از سد معبر موجود رنج مي‌برند، تشريح كرد: آن‌ها هم از وضعيت نامطلوب در بازارها ناراحت و گلايه‌مند هستند و از مسؤولان تقاضاي رفع اين مشكل را دارند.

صادقي‌نياركي با بيان اينكه مجموعه مديريت شهري در ارائه خدمات به شهروندان قزويني تلاش مي‌كند تا بتواند رضايت آن‌ها را به دست آورد، اضافه كرد: مسؤولان شهرداري و شورا نبايد به برخي از بازاريان كه سد معبر را در معابر ايجاد كردند، اجازه داده تا به فعاليت خود ادامه دهند.

* اصناف موظف به رعايت حقوق شهروندي باشند

وي با بيان اينكه بايد همه شهروندان قزويني از جمله اصناف موظف به رعايت حقوق شهروندي باشند، تصريح كرد: تحقق اين مهم موجب ارتقاي نظم‌دهي، آرامش و توسعه شهري مي‌شود به همين دليل رعايت آن از اهميت بسزايي در شهر قزوين برخوردار است.

رئيس كميسيون اداري و مالي شوراي اسلامي شهر قزوين با بيان اينكه فرهنگ حقوق شهروندي بايد به قشرهاي مختلف مردم تبيين شود، ادامه داد: با تحقق اين مهم بيشتر مشكلات موجود در شهر قزوين برطرف مي‌شود و شهروندان قزويني مي‌توانند با آرامش در اين شهر زندگي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.