جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

خبر اصلي
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، فاضل رحيم‌زاده عصر امروز در مراسم آغاز به كار نخستين دوره طرح استاني دوستي با حضور تيم منتخب دادرس جمعيت هلال احمر استان كردستان در پايگاه امداد و نجات جاده‌اي صلوات‌آباد سنندج اظهار كرد: پيشگيري، آمادگي و پاسخگويي هميشگي از محورهاي كاري جمعيت هلال احمر است.

وي افزود: در راستاي همين اهداف در 365 روز سال جمعيت هلال احمر كردستان در حوزه‌هاي مختلف از جمله امداد و نجات آماده خدمت به مردم است.

معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر كردستان خاطرنشان كرد: در حال حاضر 40 گروه امداد و نجات متشكل از 20 گروه بانوان و 20 گروه آقايان در قالب 9 پايگاه ثابت امداد و نجات در قالب 20 تيم عملياتي و 20 تيم پشتيباني به ارايه خدمت مي‌‌پردازند و در هركدام از اين گروه‌ها 33 امدادگر ساماندهي شده‌اند.

رحيم‌زاده افزود: در سال‌هاي اخير در سطح استان فعاليت‌هاي منسجمي براي ارائه آموزش‌هاي تخصصي امداد و نجات با حضور جوانان و داوطلبان دختر و پسر انجام شده است و فعاليت 40 گروه امداد و نجات مؤيد اين مطلب است.

وي از اجراي طرح دادرس و ادامه فعاليت‌هاي اين طرح در قالب طرح دوستي به عنوان حركتي مهم و تأثيرگذار براي تقويت پشتوانه امداد و نجات در استان و تربيت نيروهاي متخصص در جامعه در حوزه امداد و نجات نام برد و افزود: نتايج اين طرح مهم در سال‌هاي آينده نمايان خواهد شد و بسيار خرسنديم كه كردستان در اين خصوص استان پيشرو كشور است.

معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان كردستان در پايان اظهار كرد: با آغاز طرح زمستاني امداد و نجات جاده‌اي علاوه بر 9 پايگاه ثابت در استان شاهد ايجاد پنج پايگاه سيار نيز خواهيم بود كه تعداد پايگاه‌هاي ثابت و سيار استان را به 15 پايگاه افزايش خواهد داد و خدمات امدادي در سطح جاده‌هاي استان و مناطق تحت پوشش اين پايگاه‌ها تقويت خواهد شد.


خبر تصادفي:
كاروان جمهوري اسلامي ايران در مسابقات بزرگ پارالمپيك كار خود را با كسب پانزدهمي به پايان رساند. ورزشگاران ايران در اين رقابتها با كسب هشت مدال طلا, نه مدال نقره و هفت مدال برنز و در مجموع 24 مدال كار خود را به پايان رساند. ايران در دوره قبلي رقابتهاي پارالمپيك موفق به كسب رتبه يازدهم در جدول مدال ها شده بود و از اين حيث رتبه ايران چند پله نزول پيدا كرده بود. همچنين حادثه تلخ اين رقابتها كه كام همه ورزشكاران را تلخ نمود مرگ دوچرخه سوار كشورمان در مسير مسابقه بود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.