جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاري فارس، تيم ملي فوتبال ايران 25 آبان ماه سال جاري از هفته پنجم مقدماتي جام جهاني در پاروي مالزي به مصاف تيم ملي سوريه خواهد رفت.

بر همين اساس و طبق آخرين اخبار از اردوي تيم ملي، اين تيم براي ديدار با سوريه 4 بازيكن خود را نخواهد داشت.

عليرضا بيرانوند، وحيد اميري، ميلاد محمدي و پژمان منتظري 4 بازيكني هستند كه به خاطر مصدوميت در ديدار بعدي تيم ملي مقابل سوريه غايب خواهند بود. البته وضعيت منتظري نسبت به ساير بازيكنان بهتر است با اين حال كي‌روش ريسك حضور اين بازيكن در ديدار سنگين ايران مقابل سوريه را هيچگاه نخواهد پذيرفت.

از سوي ديگر در تركيب تيم ملي 5 بازيكن يك اخطاره حضور دارند. در ديدار اول تيم ملي مقابل قطر منتظري، دژاگه و رضاييان از داور بازي كارت زرد دريافت كردند و در ديدار دوم تيم ملي مقابل چين نيز اميري اخطار گرفت. ديدار مقابل ازبكستان نيز هيچ اخطاري را براي ملي پوشان ايران به همراه نداشت و در ديدار با كره‌جنوبي فقط آزمون از داور اخطار گرفت.

البته منتظري و اميري مصدوم و غايب هستند اما 3 بازيكن ديگر در صورتي كه در ديدار با سوريه يك كارت زرد ديگر دريافت كنند، ديدار بعدي تيم ملي با قطر را از دست خواهند داد.


خبر تصادفي:
مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران با حضور 16 تيم در حال پيگيري مي باشد. در حالي كه تا پايان هفته ششم رقابتها تيم پرمهره استقلال تهران با مربيگري عليرضا منصوريان موفق به كسب برد نشده است و تنها با 4 امتياز در رده پانزدهم جدول جا خوش كرده است. در آخرين ديدار استقلال به مصاف حريف سرخپوش پايتخت يعني پرسپوليس رفت و اين بازي حساس عليرغم حساسيت بالا بسيار سرد بود و با نتيجه صفر صفر به پايان رسيد. استقلال تهران در هفته بعد رقابتها بايد به مصاف ذوب آهن اصفهان برود و پرسپوليس نيز بايد در اصفهان به مصاف سپاهان برود. بازي استقلال تهران در روز سه شنبه در ورزگاه آزادي برگزار مي گردد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.