جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

شرح خبر:
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، «زيد رائد الحسين» كميسيونر عالي حقوق بشر سازمان ملل اعلام كرد كه تكفيري‌هاي «داعش» بيش از 250 غيرنظامي را در شهر «موصل» كشته‌اند و به عنوان آخرين تلاش‌ها براي حفظ آخرين سنگر خود در موصل، از هزاران نفر ديگر در اين شهر بعنوان سپر انساني استفاده مي‌كنند.

«نيويورك‌پست» در اين خصوص گزارش كرد، برخي از خانواده‌هاي عراقي در نتيجه عمليات در جريان عليه داعش در نزديكي «القياره» واقع در جنوب موصل آواره شده‌اند.

طبق گزارش سازمان ملل 250 نفر از مردم موصل تنها ظرف دو روز در هفته گذشته كشته شدند و «راهبرد بزدلانه و فاسد داعش» شامل استفاده از مردان، زنان و كودكان به منظور حفظ امنيت برخي مناطق خاص در مقابل عمليات نظامي مي‌شود.

اين گزارش ادامه داد، داعش به جاي آنكه حملات را مهار كند، عملاً در حال حاضر محاصره شده است.

بر اساس اين گزارش، نيروهاي الحشد الشعبي (بسيج مردمي) روز شنبه با آغاز حملات قبل از طلوع آفتاب به غرب موصل، جبهه جديدي را با هدف محاصره شهر آغاز كردند. نيروهاي الحشد الشعبي تلاش مي‌كنند تا خطوط تداركاتي داعش از سوريه به موصل را قطع كنند.


خبر تصادفي:
پيشرفت تكنولوژي در ايران بسيار زياد شده است.ايران همگام با بازارهاي جهاني در رابطه با تكنولوژي پيش رفته و مردم ايران از تمامي امكانات جديد دنيا استفاده ميكنند.امروزه اينترنت در ايران به صورت قابل ملاحظه اي بهتر شده و كاربران ايراني نسبت به قبل اينترنت پرسرعت تري در اختيار دارند.قيمت اينترنت نيز بسيار كاهش يافته و اين باعث شده تمامي قشر هاي جامعه بتوانند از اينترنت مناسب استفاده كنند و به دنياي مجازي وصل باشند.شركت هاي زيادي نيز براي ارائه خدمات اينترنت در ايران وجود دارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.