جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

شرح خبر:


«محمد جلال درويش»، وكيل و نماينده پارلمان سوريه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در دمشق، با بيان اينكه وضعيت بسيار حساس و خطرناكي بر حلب حاكم است، تصريح كرد: بررسي اوضاع حلب مهم‌ترين موضوع مورد بحث در جلسه اخير پارلمان سوريه بود.

نماينده پارلمان سوريه خاطر نشان كرد كه گروه‌هاي تروريستي تمام قدرت و توان و مزدوران خود را با تمام ابزارها و امكانات در اختيار از جمله پشتيباني و حمايت سرويس‌هاي اطلاعاتي و امنيتي جهان در حلب به خدمت گرفته‌اند.

درويش تاخير نيروي هوايي روسيه در انجام ماموريتي كه در حلب برعهده داشت را توجيه ناپذير دانست، چراكه به باور وي اين تاخير ممكن بود، به فاجعه‌اي بزرگ در حلب منجر شود.

وي شجاعت و دليرمردي نيروهاي مسلح و ارتش سوريه در كنار مقاومت حزب الله و جمهوري اسلامي ايران را موجب نجات حلب از يك فاجعه‌ به تمام معنا و به دست گرفتن مجدد ابتكار عمل در عرصه ميداني دانست.

نماينده پارلمان سوريه درباره هشدار روس‌ها به تركيه گفت: هشدار مسكو به آنكارا جدي بود اما بعيد است شرايط به رويارويي اين دو كشور مقابل همديگر بيانجامد، چون بزرگترين بازنده در اين نبرد تركيه خواهد بود و آنكارا به اين موضوع كاملا آگاه است.

درويش درباره درخواست مسكو جهت اعلام فهرست گروه‌هاي مسلح ميانه‌رو مورد نظر آمريكا گفت: كاخ سفيد توجهي به اين خواسته نخواهد كرد چون پايه و اساس سياست اين كشور بر دروغ و نيرنگ بنا نهاده شده و اين تقسيم بندي نيز آمريكايي‌ها را به اهداف‌اشان در سوريه نخواهد رساند.

وي در پايان تاكيد كرد: مردم سوريه به ارتش خود و همچنين جمهوري اسلامي ايران و مقاومت حزب الله و متحد روس خود اطمينان كامل دارند و مي‌دانند، پيروزي متعلق به آنها خواهد بود.


خبر تصادفي:
توليدات داخلي در ايران روز به روز بيشتر شده و كيفيت آن نيز افزايش مي يابد.توجه به اين مورد كاملا ضروري است بايد در ايران فرهنگ سازي شود تا مردم رو به خريد اجناس توليد داخل بياورند تا چرخه اقتصادي توليدات داخلي كشور پا به روند پيشرفت بگذارد.امروزه شاهد آن هستيم كه بيش از گذشته به توليدات داخلي توجه ميشود و همايت هاي مناسبي از جانب دولت براي اين محصولات و ادامه روند كاري آن ها ميشود.خوشبختانه استقبال مردم از اين توليدات داخلي بسيار خوب بوده است و رفته رفته بايد اين روند خوب را نيز بهبود بخشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.