جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

شرح خبر:

به گزارش حوزه دولت خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، حسن روحاني رئيس جمهور كشورمان شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهيدان ابراهيم و حسين لآلي، با پدر، مادر و ديگر اعضاي خانواده اين شهداي والامقام دوران دفاع مقدس ديدار و گفتگو كرد.

روحاني در اين ديدار كه در فضايي صميمي برگزار شد،  اظهارداشت: خانواده شهدا همواره براي همه مردم ايران عزيز و بزرگوارند چرا كه با اهداي فرزندان و عزيزان خود كار بزرگي را در راه اسلام و دفاع از كشور و نظام به انجام رساندند.

وي ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران را افتخاري براي مسئولان دانست و گفت: اميدوارم بتوانيم ادامه دهنده راه شهيدان بوده  و در مسير خدمت به مردم بيش از پيش تلاش كنيم.

محمد اسماعيل لآلي پدر شهيدان ابراهيم و حسين لآلي نيز در اين ديدار به بيان خاطراتي از فرزندان شهيدش پرداخت.

شهيد ابراهيم لآلي در سال ٦١ در عمليات بيت المقدس (آزادسازي خرمشهر) و شهيد حسين لآلي در همان سال و به فاصله ٦ ماه پس از شهادت برادر خود، در منطقه عين الخوش شلمچه به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

در اين ديدار كه حجت الاسلام و المسلمين شهيدي معاون رئيس جمهوري در امور ايثارگران و رئيس بنياد شهيد نيز حضور داشت، لوح تقديري به رسم يادبود از سوي رئيس جمهور به خانواده معظم اين شهيدان تقديم شد.


خبر تصادفي:
وضعيت بيكاري در ايران كاملا قابل بررسي و جاي اعتراض و انتقاد زيادي دارد.بيكاري در ايران در سال هاي اخير به اوج رسيده و تمامي كارشناسان بر اين باورند كه اين حجم از بيكاري در ايران در چندين سال پيش بي سابقه بوده است.اعتراضات زيادي براي اين مورد توسط جوانان و افراد بيكار كشور به دولت روحاني وارد شده.دانشجويان فارغ التحصيلي از دانشگاه هاي معتبر كشور چندين سال است كه بيكار هستند و دولت بايد فكري به حال اين مورد بكند.ادامه چنين روندي قطعا در سال هاي آينده مشكلات خيلي بيشتري براي كشور و وضعيت بد اقتصادي ايجاد خواهد كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.