جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، صادق نجفي صبح امروز در ديدار با مديركل امور مالياتي آذربايجان‌شرقي اظهار داشت: عوارض دريافتي از محل ماليات ارزش افزوده، نقش مهمي در توسعه و عمران شهرها دارد.

 وي افزود: اختصاص بخشي از ماليات بر ارزش افزوده به شهرداري‌ها و بخشداري‌ها به منزله مشاركت مستقيم مردم در توسعه شهرها است.

شهردار تبريز گفت: ماليات به عنوان اصلي‌ترين منبع درآمدي براي كشور تلقي مي‌شود و شهرداري تبريز آماده همكاري لازم براي تسهيل روند وصول ماليات و ايجاد بسترهاي لازم است.

غلامرضا شريفي، مدير كل امور مالياتي آذربايجان شرقي نيز در اين ديدار به فرهنگ‌سازي مالياتي شهروندان اشاره كرد و افزود: اطلاع رساني در مورد پروژه‌ها و طرح‌هايي كه از محل درآمدهاي مالياتي اجرا مي‌شوند، باعث تشويق مردم به پرداخت به موقع ماليات مي‌شود و شهرداري تبريز مي تواند با واگذاري قسمتي از ظرفيت‌هاي اطلاع رساني براي ترويج فرهنگ مالياتي موثر واقع شود.

شريفي افزود: تفاهم نامه همكاري بين شهرداري‌هاي كلان شهرهاي كشور و سازمان امور مالياتي كشور موارد همكاري در راستاي بهبود وصول ماليات را مشخص كرده است.

مدير كل امور مالياتي استان گفت: در سال جاري بخشي از درآمدهاي اداره كل امور مالياتي از محل وصول عوارض ماليات بر ارزش افزوده به شهرداري‌ها، بخشداري‌ها و دهياري‌هاي استان پرداخت شده است كه مستقيما در توسعه اين مناطق هزينه شده است.

وي به اختصاص يك درصد از ماليات بر ارزش افزوده به بخش سلامت اشاره كرد و گفت: افزايش درآمدهاي مالياتي علاوه بر توسعه مناطق شهري و روستايي، در ارتقاي بخش بهداشت و سلامت  استان نيز موثر است.

شريفي بهره‌گيري از امكانات و ظرفيت‌هاي اطلاع رساني و تبليغات محيطي شهرداري‌ها را در ارتقا فرهنگ مالياتي بسيار مهم دانست و گفت: در اقتصاد سالم ماليات به عنوان درآمد و نفت به عنوان سرمايه است و اداره كشور بايد از محل درآمدها باشد.


خبر تصادفي :
سايت هاي خبري روزانه بروز شده ميشود و توسط جديد ترين اخبار ايران اين اتفاق مي افتد.بايد دانست كه جديد ترين اخبار ايران و جهان لحظه به لحظه در اينم سايت ها موجود است.خبر هاي ورزشي اين سايت شامل خبر هاي ليگ هاي ايران و بازي دربي پايتخت است.بازي هاي حساس ليگ ايران را پوشش ميدهيم و به بررسي دقيق عملكرد هر يك از بازيكنان ليگ ميپردازيم.ليگ ايران خيلي زود و سريع شروع شده و تمامي بازي ها با كيفيت بالا و در بالاترين سطح انجام ميشود.تمامي بازيكنان ليگ با قيمت هايي گران در باشگاه هاي ليگ ايران بازي كرده و روزانه تمرينات زيادي را انجام ميدهند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.