جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳


خبر اختصاصي:
هواي آلوده تهران هميشه يكي از اصلي ترين موضوعات براي انتقاد بوده است.جمعيت تهران بسيار زياد شده و روز به روز نيز زياد تر ميشود.اين امر باعث شده كه نتوان تردد خود رو ها را در سطح شهر كنترل كرد و ترافيك شديد همراه با آلودگي زياد در شهر بوجود بيايد.كنترل اين مشكل سال هاست مه مورد بررسي قرار دارد اما نتيجه اي حاصل نشده و تهران همچنان يكي از شلوغ ترين و مثيف ترين شهر هاي دنيا است كه براي تنفس در اين شهر مشكلات زيادي وجود دارد.

خبر اصلي


به گزارش خبرگزاري فارس، وحيد هاشيمان بعد از 11 سال حضور در سطح اول فوتبال جهان و بوندس ليگا به فوتبال ايران بازگشت و فعاليت خود را طي سال‌هاي 89 تا 91 در باشگاه پرسپوليس دنبال كرد. هاشميان بعد از افتخارات فراواني كه در عرصه ملي و باشگاهي و فردي كسب كرد در نهايت با پرسپوليس كفش‌هاي خود را آويخت و از دنياي توپ گرد خداحافظي كرد.

مهاجم گلزن فوتبال ايران با وجود گذشت حدود 4 سال از زمان حضورش در پرسپوليس هنوز موفق به دريافت مطالبات خود نشده است.

وي با وجود اينكه از كميته انضباطي، كميته استيناف و مسئولان ارشد فدراسيون راي دريافت طلبش را دريافت كرده هنوز موفق به وصول اين طلب از باشگاه‌ پرسپوليس نشده است و پرسپوليس بدون توجه به آراي صادر شده ضمن عدم پرداخت بدهي  خود به راحتي فعاليتش را در ساير امور دنبال مي‌كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.