پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري فارس، غلامعلي حداد عادل در حاشيه مجمع عمومي جمعيت رهپويان و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره برنامه اصولگرايان براي ائتلاف در انتخابات 96 اظهار داشت: در اين زمينه كارهايي شده كه ان‌شاءالله به زودي اعلام مي‌شود.

حداد عادل ادامه داد: اصولگرايان براي حضور هماهنگ و مبتني بر وحدت در انتخابات شوراها و رياست جمهوري برنامه دارند كه به زودي برنامه خود را اعلام مي‌كنند. البته تاريخ دقيق آن مشخص نيست ولي ظرف روزهاي آينده اعلام خواهد شد.

اين فعال اصولگرا تاكيد كرد: يك حركتي توسط عده‌اي از خدمتگزاران انقلاب اسلامي براي حضور جدي در انتخابات صورت گرفته است.

وي در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار فارس، در خصوص رسيدن به نامزد واحد و برنامه اصولگرايان در اين زمينه خاطرنشان كرد: اصولگرايان دو برنامه دارند كه يكي ساز و كار براي رسيدن به وحدت و ديگري ساز و كار براي رسيدن به فرد واحد است كه ما اين مسير را تعقيب مي‌كنيم.


خبر تصادفي:
چندي پيش apple از پرچمدار جديد خود در سال 2016 رونمايي كرد. آيفون 7 محصول جديد كمپاني اپل مي باشد كه يكي از قدرتمندترين گوشيهاي بازار مي باشد. در اين گوشي نسبت به نسخه قبلي تغييراتي جزيي شاهد هستيم. اين گوشي هنوز وارد بازار نشده محبوبيت بسياري بدست آورده است. البته عرضه آن در بازارهاي خارجي رسما آغاز شده است اما در بازار ايران شروع رسمي نداشته و به همين دليل قيمت آن بسيار نجومي و بالاست. در حال حاضر قيمت هر آيفن 7 در ايران چيزي حدود 7 ميليون تومان است. پرچمدار جديد اپل زماني رونمايي شد كه يكي از جدي ترين رقيبانش در بازار تلفن همراه در آخرين پرچمدار خود شاهد مشكلات جدي بوده است و اين گوشي ها هنگام شارژ دچار حريق مي شوند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.