جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳


خبر اختصاصي:
ايراهيم حاتمي كيا با حضور در جشن منتقدان مطبوعات به عملكرد روزنامه يا لثارات الحسين و توهين به جامعه سينماي ايران اعتراض كرد. وي گفت: كساني كه در اينجا حضور دارند همه صاحب قلم هستند و وقتي ديدم كه اين اتفاق افاده و حرمت قلم اينقدر ضايع شده است نتوانستم ساكت بمانم.اين هنرمند محبوب و دوست داشتني كشورمان كه كارگردان بسياري از فيلمهاي محبوب ايران مي باشد با اين واكنش حمايت خود را از جامعه هنري كشورمان نشان داد

خبر اصلي


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، ايرج موفق عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: يكي از مهمترين اقداماتي كه مي‌توانيم براي توسعه اقتصادي در اين استان انجام دهيم توسعه صنايع بوده كه بايد با هدفگذاري دقيق صورت گيرد.

وي ادامه داد: حمايت از واحدهاي توليدي و صنعتي بايد به صورت دقيق و اساسي صورت گيرد و بتواند در رفع موانع توليد موثر باشد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان كرد: هم اكنون در استان البرز اقدامات مفيدي به منظور رفع موانع توليد انجام شده است كه بايد به صورت مستمر ادامه داشته باشد

موفق در ادامه سخنان خود با اشاره به پرداخت 170 ميليارد تومان تسهيلات به واحدهاي صنعتي و كشاورزي در البرز تأكيد كرد: در اين راستا 417 درخواست به بانك‌ها براي ارائه تهسيلات ارائه شد.

وي با اشاره به اينكه اين استان در حوزه سرمايه‌گذاري خارجي نيز عملكرد مطلوبي داشته است خاطرنشان كرد: در اين راستا و با سرمايه‌گذاري خارجي 820 پروانه با سرمايه‌گذاري 5 ميلياردي صادر شده است.

به گفته اين مسؤول با صدور اين پروانه‌ها 22 هزار فرصت شغلي در البرز ايجاد مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.